2 Kasım 2010 Salı

KOMŞUM'da Eğlenmemek Zor Olan


Günlerden cumartesi,aylardan mayıstı ilk gittiğimde.İki arkadaşımın doğum günü vardı.Bu sebeple , özel bir yerde kutlama talep edildi. Bir çok yeri bana unutulmaz yapan , zaten ben gelmeden yeri ayırtmıştı adımıza.Benden tek talep edilen rezervasyonun doğruluğu ve yerin güzelliğini tasdik etmekti. 


Çağımızın sarı sayfaları "google"da araştırma sonucunda , bulduğum telefonunu hemen aradım.Ulaşmam , cevap almam ,herşeyden önemlisi aldığım cevaptan tatmin olmam 5 dakika sürdü.


Gideceğimiz yeri bir ben bilmiyordum aslında ama ben konuşup yerimizi sahneye yakın bir yerde olması için ricada bulunmuştum. Arkadaşlarım eğlence anında pek masada oturmayı tercih etmedikleri için aslında bu onların bana yaptığı bir jestti veya benim kendime aldığım bir güvence.İçeri girdiğimiz anda sanki bir arkadaşın evinde yemeğe davetli olduğumuz duygusu kapladı içimi.Konuştuğum kişilerle kapıda ve masada yapılan ilk tanışmanın çok daha ilerisinde karşılaşma sohbetleri ,bizimle ilgilenen garsonla sıcak muhabbet izledi. 


Akdeniz ve ege yemekleri ,mezeleriyle masamızı donattık. Tabii ki bu seçenek ve bu konseptle balık siparişi verdik. Asıl güzellik ise müzikti.


Rumca ve Türkçe söylenen şarkılar eşliğinde eğlencenin tadı ,yaşanmadan anlaşılmaz gerçekten. O gün içeride bir kına gecesi vardı.Ufak ama önemli detay bayanlarda kendi başlarına gelip rahatça eğlenebiliyorlardı.Kına gecesinin olduğu masa dışında , bayan masalarının olması çok hoşuma gitti. 


Sonuç;


Güvenli , huzurlu , kaliteli , sınırsız eğlence için gitmeye değer


KOMŞUM Restaurant

Adres  :       Farabi Sok. No:32 Çanklaya - 06690 ANKARA
Tel       :       312 426 15 66
Fax      :      312 426 15 67

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder