31 Ekim 2010 Pazar

Hatırası ile yaşanılan bir tat


Ben özellikle gittiğim yerde üç özelliğe dikkat ediyorum.

Öncelikle gittiğim yerde güler yüzlü bir hizmet görmek istiyorum.Girdiğimde anda huzurlu hissetmeye başladığım anda ne yer ne içersem çok lezzetli geliyor.Lordlar kamarasına girmek gibi fazla saygıdan bahsetmiyorum.İlk gittiğimde gün pazar saat 23:30'du.Bizi güler yüzle karşılayan yorgun çalışanlardan aldığımız önerilerle "fındıklı sıcak çikolata" siparişi verdik.Gerçekten lezzetliydi.


İkinci önem verdiğim husus ,gösterişli olması göreceli önemli olan ,ama emek harcanmış olan menü veya ürünlerdir.Bu cafede gerçekten bunları görüyorsunuz.Normalde yeri İstiklal caddesinde Emir nevruz sokağın en ucunda bir yer..Ama o kadar sıcak ki;çok güzel anların paylaşılabileceği bir ortam oluşuyor hemen..

Üçüncü önem verdiğim  husus ise sizi aynı anda tekrar tekrar sürükleyebilecek tek olgudur.Orada insanlara anlatacak bir olay olur mu?burda anım vardı diyebilirmisiniz?Evet bu ufak çikolata kaplı dükkan da bunlar var.Benim de güzel bir anım var..

J'ADORE çikolata cafe
Adres:İstiklal Cd. Emir Nevruz Sk. No:22 Beyoğlu-Taksim-İstanbul
Tel:0212 249 0 333

3 yorum:

  1. bir de yorum yazarken kelime doğrulama istiyor. onu kaldırsan insanlar daha kolay yorum yazar bence Ali Tarık ...

    YanıtlaSil
  2. Kelime doğrulama kaldırılması konusunda yardımlarını bekliyorum Engin..Fikirlerin için çok teşekkür ederim .Onu nasıl yapacağımı bilmiyorum maalesef.

    YanıtlaSil