31 Ekim 2010 Pazar

Facebook'da film oldu...

Cuma akşamı bir filme gitmek istedik arkadaşlarla..Önceliğimiz isteğimiz yoktu.Yağmurlu havadan sıkıldık sadece.Seçenekler arasında tarihimizi öğrenmek istedik.Facebook hayatımıza girmişti çünkü.

Film yönetmenin ismi ve yapısı , başrol oyuncu ile en genç milyonerin benzerliği , bir pop yıldızının filmin en ihtiyacı olan anında girmesi gibi yanlarıyla ilgi çeksede, genel baktığımda ben aklımda ee diye bir ifadeyle çıktım ki.Yaşanılmış bilinen bir başarının sonucunda vay be nidasını bekliyordum.
Belli son derece zeki ama sosyal olmayan bir insan , Zuckerberg.Yaşanılan ve suçlanılan bazı olayların acaba o muydu gerçekten sorusu ile çıkılması tatsızlık veriyor sadece.

Sonuç;

Filmi beraber izlemeye gittiğiniz arkadaşınıza 3 sene sonra sorduğunuzda hatırlamayabileceği bir detay olarak kalacaktır.

2 yorum:

  1. abi başlıktaki bağlaç olan -de eki ayırma işareti olmadan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben onu bilerek öyle yaptım aslında iş yerinden bir arkadaşta aynı şeyi söyledi. Sanki arkadaşımız oldu da facebook ta onun ismi gibi..

    YanıtlaSil