14 Ocak 2011 Cuma

İstanbul'un Yaşamından Uzak,Cennet'e Yakın Bir Yer Polonezköy

İstanbul'a aslında çok uzak bir yer değil.Bizim için Avrupa'dan Asya'ya geçmek veya tam tersi bir güzergah çizildiği anda ,çok uzak ibaresini yapıştırabiliriz.Çile çekmekle eş anlamlı gördüğümüz bir seyahat türüdür aslında boğaz köprüsüne bağlı kaldığımız yolculuk.

Üstte çok güzel bir resmini eklemeyi , alttaki paragrafa da zorluğunu yazmak istedim.Sonuçta ben kendi gözümle yaşadığımı yazıyorum.

İlk gidişim 10 sene kadar önceydi o zaman bu kadar mıydı , yoksa ben o kadarı arıyor muydum gittiğim yerlerde tam karar veremiyorum ama şuan öyle bir yer ki , durduğunuz yerde nefes alıp oh deyip , huzurlu olmaya başlayacağınız ortam öneriliyor.

Polonezköy'de eski Polonya evleri ve şuan hala kökenli insanların yaşadığı güzel bir cennet.İçerisinde hala kültürlerini barındırıyorlar.Restorantlarında , otellerinde aynı hava devem ediyor.O hava nasıl bir derseniz? Gidince farklı bir ortam anlayacaksınız.Polonya kültüründen renklermiş aslında oradaki. 

Biz grup ile gitmiştik.Gerçi grubun yaş ortalaması ve konseptine hiç uymuyordum.Ama gene de güzel bir ortam geçirmeme engel olmamıştı.Giderken yolun daha mantıklı olacağını düşünerek.Sabah Üsküdar'da buluştuk.Gelen servisle yaklaşık 30 dk seyahatimiz devam etti.Grup olmanın avantajlarını kalabalık gidip , orada ki  restorantlarla    görüşüp en uygununu seçmek için kullandık. Güzel bir ortamda yemeğimizi yedik.Fiyatlar son derece uygundu aslında.Çevrede gezilecek bazı yerler var.Bunları es geçmeyelim.Kilise var mesela mimari güzellikler var.

Bunun dışında denediğim ,arkadaşlarla beraber gidebileceğiniz mangal ,piknik , barbekü nasıl adlandırırsanız .Müdavimi olacağınız yer olacağı kesin.

Denemediğim ama arkadaşlardan duyduğum.At çiftliklerinden yararlanmak mümkünmüş.Biniciliğe meraklı olanlar bu bahane ile de gidebilirler.

Sonuç;

İstanbul'da az kalan güzel mekanlarımızı koruyalım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder